niedziela, 23 września 2012

14.


Mijały dni od moich urodzin. Od tego czasu chodzę wiecznie głodna. W dodatku spóźnia mi się okres. Piotrek wyjechał razem z Resovią do Olsztyna na mecze a ja zostałam sama. Martyna siedziała w domu i nie mogła do mnie przyjechać ponieważ zbliżał się jej termin porodu, a moje objawy co raz bardziej mnie niepokoiły. Postanowiłam zadzwonić do Iwony. Poprosiłam by jeśli mogła to czy by przyjechała. Po 15 minutach była u mnie. Wysłuchała co mi dolega i kazała iść do apteki po test by potwierdzić w 100% jej teorie. Gdy wróciłam do domu zrobiło mi się niedobrze i szybko pobiegłam do ubikacji. Po jakimś czasie zrobiłam ten test. Widniały na nim 2 kreski. To potwierdza teorie byłej pani Ignaczak. Będę mamą. Chciałabym jak najszybciej poinformować o tym Piotrka jednak tak przez telefon nie wypada. Iwona wpadła na pomysł że zawiezie mnie tam i po meczu mu wszystko powiem. Spakowałam do torby najpotrzebniejsze rzeczy i ruszyłyśmy w stronę Olsztyna. Obie całą drogę rozmawiałyśmy jakbyśmy znały się jak łyse konie. Do Olsztyna dotarłyśmy przed rozpoczęciem meczu. Mecz skończył się wynikiem 3:1 dla drużyny z Rzeszowa.
Po mecz podbiegłam do Piotrka.
-Co ty tutaj robisz?
-Muszę ci coś powiedzieć,a to nie jest rozmowa na telefon.
-Olka cie nachodziła czy co?
-Nie!
-No to co?
-No bo ja, no bo ty...kurde! Jestem w ciąży.
-Na prawdę?!
-Nie kurde na niby. Jasne ze na prawdę tatuśku.
-Jestem najszczęśliwszym facetem na świecie!
Zaczął mnie kręcić ze szczęścia. Ciekawy Igła do nas podbiegł jak to on.
-Z czego wy się tak cieszycie? Też chce się z wami pocieszyć!
-Krzysiu a jak ci powiem ze jestem w ciąży i będziesz wujkiem to będziesz się cieszył?
-Serio?! Nie no gratuluje wam.
I ścisnął nas oboje z całej siły.
-Ał ał Krzysiu puść mnie już ,bo tego dziecka nie urodzę.
-A no tak przepraszam przepraszam.
Po mecz poszliśmy wszyscy na kolacje. Ja zamówiłam dużą porcje sałatki i kurczaka do tego. Wszyscy patrzyli się na mnie trochę dziwnie. Śmialiśmy się wszyscy bo Igła opowiadał jak Pit będzie się zajmował dzieckiem. Pitowi to chyba się nie spodobało, ze jest obiektem żartów i poszedł do pokoju. Pobiegłam za nim. Dosłownie zatrzasnął mi drzwi przed nosem. Zaczęłam pukać. Żadnej odpowiedzi. W końcu weszłam bez pukania.
-Piotrek co się stało? Od kiedy się przejmujesz żartami Igły?
-Nie o to chodzi.
-A o co?
-Boję się że będę złym ojcem.
-Ej ej nie ma się co bać. Będziesz najlepszym ojcem na świecie.
-Tylko tak mówisz by mnie pocieszyć.
-Wcale nie!
-Nie krzycz na mnie.
-Nie krzyczę wcale.
Usiadłam na łóżku plecami do Piotrka. Usiadł obok mnie i zaczął mnie całować po szyi. Uśmiechnęłam się pod nosem jednak zawsze wszystko ktoś musi przerwać i był to Kosa.
-Grzesiek mama cię nie uczyła ze należy pukać?
-Tylko że to też jest mój pokój, więc pukać nie muszę.
-O tak najlepiej znaleźć mnie i Piotrka w niezręcznej sytuacji i zawołać Igłę do kompletu?
-O dzięki. Będę pamiętał na przyszłość.
Musiałam się pożegnać z Pitem i wrócić do Rzeszowa wraz z Iwoną. Rozstania są zawsze ciężkie dla nas obojga.

Oczami Piotrka
Po tym jak Paulina pojechała z Iwoną do Rzeszowa nie miałem co z sobą zrobić. Włączyłem laptopa i zacząłem przeglądać zdjęcia z Sylwestra u Igły. Jedno było tak fajne, ze postanowiłem wstawić je na Facebooka. Przedstawiało ono Paulinę tańczącą na stole. Dodałem je i podpisałem „Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie ♥”. Pewnie zabije mnie za te zdjęcie ale mnie tam się ono strasznie podoba. Przejrzałem jeszcze pocztę i zasnąłem.

Oczami Pauliny
Od razu po powrocie padłam na łóżko. Wtuliłam się w poduszkę i próbowałam zasnąć jednak telefon mi wszystko przerwał. Na wyświetlaczu pisało „Domii ♥” więc odebrałam.
-Co tam?
-Wejdź szybko na Skype. Ale to migiem!
Rozłączyłam się i włączyłam laptopa.
-Co się stało? Pali się czy co?
-Nie jeszcze nie. Ale stęskniłam się za tobą.
-Dobra co jest?
-Będę miała cesarkę bo mały źle się ułożył.
-A kiedy?
-Jutro. Boje się strasznie bo to moje pierwsze dziecko.
-Wszystko będzie dobrze. A imię wybraliście?
-Ja chce żeby był Maciek,a Bartek chce by był Kacper i doszliśmy do kompromisu, ze mały będzie miał dwa imiona. A w ogóle co u ciebie? Jak z Piotrkiem?
-Mam nadzieje ze wygodnie siedzisz bo muszę coś wam powiedzieć.
-To słuchamy.
-Jestem w ciąży.
-No w końcu! - wykrzyczał Bartek.
-No siostra to bardzo dobra wiadomość.
-Ej ja muszę kończyć bo Martyna dzwoni.
-Jasne młoda to do później
-No papa.
Odebrałam szybko telefon od Martyny. Okazało się że rodzi. Szybko zadzwoniłam po taksówkę i zabrałam ja do szpitala. Gdy Marti była już na porodówce to próbowałam się dodzwonić do Igły. Udało mi się dopiero po 20 minutach.
-Igła jak najszybciej byś mógł być w Rzeszowie?
-A co tam?
-No bo jak by tu powiedzieć.
-Najlepiej wprost.
-Martyna rodzi. Nie martw się zawiozłam ją do szpitala.
-Będę najszybciej jak się da.
-Spoko to czekamy.
Czekałam na korytarzu, aż ktoś wyjdzie i powie że Martyna urodziła. Po 3 godzinach w końcu ktoś wychylił się stamtąd.
-I jak panie doktorze? Martyna urodziła?
-Tak. Przed chwilą właśnie. Piękną zdrową córeczkę.
-A mogę do niej wejść.
-Proszę bardzo.
Gdy weszłam do sali, to pielęgniarka właśnie obmywała małą Zuzie. Ona jest taka słodziutka.
-Paulina mam do ciebie pytanie w imieniu swoim i Krzyśka.
-Słucham.
-Czy byś została chrzestną Zuzi?
-Ojej to będzie dla mnie zaszczyt. Oczywiście ze się zgadzam.
-Cieszę się.
Po chwili wpadł Igła z aparatem a za nim zdyszany Piotrek. Zabrałam Ignaczakowi aparat by on mógł potrzymać na rękach swoją nowonarodzoną córeczkę. Mam nadzieje ze z charakteru nie pójdzie w Igłę bo wtedy ciężkie noce przed nimi. Piotrek mnie cały czas przytulał od tyłu żebym nie zasnęła tylko, bo od dwóch dni nie spałam. Igła kazał mi iść do domu i wypocząć jednak ja się upierałam ze wszystko jej w porządku. Jednak Piotrek na siłę zaniósł mnie do samochodu i zawiózł mnie do domu był odpoczęła i coś zjadła, że jutro zobaczę małą. Chciałabym już mieć taką malutką istotkę i już móc ją przytulić, by jak będzie starsza spełniać jej najskrytsze marzenia.

___________________________________________________________________________
 Dziękuje wszystkim za tyle komentarzy. Jest mi bardzo miło. Kolejny rozdział pojawi się jeśli będzie minimum 25 komentarzy. A i rozważam usunięcie bloga. Ale to nie jest w 100% pewne. Jeszcze raz dziękuje wszystkim którzy czytają. :)

71 komentarzy:

  1. Super Rozdział !!!!!!! i Nie usuwaj bloga plisss:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział i czekam na następny :)
    Tylko proszę Cię nie usuwaj bloga bo jest super !! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No i nastepne dziecko w drodze xD fajny rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity rozdział Czekam na nastepny :) i nie Usuwaj bloga bo jest zajebisty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niiiieee no nie usuwaj bloga! super rozdział, tak się wciągnełam w tą Twoją opowieść, że już któryś raz czytam ją od początku i tak w kółko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D wiedziałam ze coś tam z tego wyjdzie :D xD
    Ohh teraz bedzie poród za porodem ahahhaha xD taki baby boom jak w Barcelonie ahhaha xD lol
    "„Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie ♥”" hahaha omg ja bym chyba zabiła xD albo odwdzieczyłabym sie jakiś super zdjeciem na fb ahah xD

    czekam na nexta :)

    kat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha ale sie usmiałam normanie super rozdzial xD czekam bardzo z niecierpliwością na nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE USUWAJ!!! JAK MOŻESZ!- TERAZ DOPIERO POWINNO ZACZĄĆ SIĘ DZIAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  9. super *.* natchnęłam się dzisiaj i przeczytałam wszystko od deski do deski jak dobrą książkę i stwierdzam, że mi MAŁO!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, nie, nie, nie usuwaj! blog jest świetny, każdy rozdział tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no bardzo ciekawy rozdział...............:)

    OdpowiedzUsuń
  12. NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Usowaj bloga prosze jest znakomity a opowaidanie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje że urodzi się chłopiec xD czekam na nastepny rodział mam nadzieje ŻE akcja sie rozwinie :)pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  14. BŁAGAM NIE USUWAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ale bedzie duzo dzieci;D Czekam z niecierpliwośćią na następny rozdział!! Isia no spojrz ile masz fanów czy bedziesz miała serce ich zostawić?;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Weź nawet nie żartuj z usuwaniem bloga!!! świetnie piszesz masz tyle fanów nawet o tym nie myśl!!!! Czekam z niecierpliwością na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  16. na marginesie: " Zabrałam Ignaczakowi aparat by on mógł potrzymać na rękach swoją nienarodzoną córeczkę. " nienarodzoną? chyba nowo narodzoną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ze mi powiedziałaś. nie zauważyłam błędu jak poprawiałam w programie :)

      Usuń
  17. nie kasuj broń boże ;p co wtedy bd czytac?! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kasuj za żadne skarby ! Bo co będę czytać ?A blog jest świetny i nie pozwalam CI go usunąć. :)

    B.

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie cool Rozdział xD zabraniam ci go usuwac nie wiem na jakej mocy ale zabraniam xD czekam na nastepny:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale suuper rozdział ! Nie usuwaj go prosze on jest extra ! pozdrawiam i czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne przedszkole nam się tutaj robi :P I nie usuwaj :) Świetny blog ;)
    Zapraszam do siebie;) http://podrozjakzmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super! :) czekamu na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super !! Jakie usunięcie bloga ?! Nawet nie próbuj !! Ten blog jest mega zajebisty ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam na blogu IrishGirl, że chcesz usunąć blog, bo ona dostaje więcej komentarzy. Ale Ty wcale też nie masz mało, a myślę, że nawet dla tych 5 osób warto pisać, oni ze zniecierpliwieniem czekają na kolejny rozdział. Z resztą i bez pomocy radzisz sobie świetnie, IG wygrała u mnie w konkursie 5-dniową reklamę bloga, tak więc myślę, że to sporo pomogło :)
    Przyznam się, ze sama jeszcze nie czytałam Twojej historii, ale zamierzam w niedalekiej przyszłości zacząć :)

    Pomyśl o osobach, które czytają i są ciekawe co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko większość na moim fan page w wiadomościach prywatnym porównują mnie do niej i każą mi usunąć bloga bo jej jest lepszy. i myślisz ze to tak miło?

      Usuń
    2. Hmm, myślę że kiedy zakładałaś bloga, wiedziałaś co Cię czeka. Chodzi mi zarówno o pochwały jak i krytykę. Jedno i drugie należy umieć przyjmować. Jeśli lubisz pisać dla siebie (i większego lub mniejszego) grona fanów, rób to dalej, no chyba, że już nie masz większej ochoty by to robić, nic na siłę. :)

      Usuń
    3. Isia patrz ile osób czyta teraz twojego bloga!
      Krytyka zawsze musi byc wpisana w cene zyskow i kosztów...
      Blog jest świetny:)

      Usuń
  25. Bardzo mi się podoba :) Czekam na następne rozdziały :) Zapraszam również do siebie :P http://podrozjakzmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie mi się podoba! :D Coraz więcej dzieci! I nie waż się usuwać tego bloga przeze mnie!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten rozdział jest niesamowity! dużo rzeczy się dzieje. :) świetnie piszesz i mam nadzieję , że nie usuniesz tego bloga , gdyż jest on bardzo ciekawy i nie wytrzymałabym gdybyś skończyła pisać. to co piszesz jest tak interesujące że w 100% pochłania mój mózg :D przemyśl to jeszcze raz i pamiętaj o 'nas' (wiernych czytelnikach , którzy w pełni są pochłonięci twoim opowiadaniem) : D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie kasuuuuj ;) super jest. tylko nie pisz moze tak oczywiscie OLA WILCZEWSKA ;D . tak to jest najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojj, TYLKO SPRÓBUJ USUNĄĆ TEGO BLOGA, to normalnie pożałujesz! grr.. :) Rozdział jak zwykle supermegawyrąbiścieboskofajny, u Nowakowskich stawiam na chłopczyka! hehee :D
    Zgadzam się z 'Igłą Szyte', że warto pisać nawet dla tych 5 osób! ; p nie przestawaj pisać, prosze! Niecierpliwie czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli usuniesz to usuniesz najpiękniejsze opowiadanie, jakie kiedykolwiek widziałam!
    Nie warto o usuwać, masz tylu fanów, którzy cały czas czekają na nowe wpisy,a chcesz to zaprzepaścić?
    Gdybym ja tego bloga prowadziła, to by mi na myśl nie przyszło,żeby go usunąć. Chyba,że chodzi o brak pomysłu! Ale dziewczyno, ty masz po prostu do tego talent! Proszę Cię, nie usuwaj go!♥

    OdpowiedzUsuń
  31. zarąbiste weź nie usuwaj bloga plisss ja dpiero dzisaj zaczelam go czytaci straszzzznie mnie wciąąąągnołłłłłł
    musze sie dowiedzieć o waszym dziecku troche ma być poród i w ogóle więc tylko spróbuj usunąć bloga aaa nie ręcze za siebie XD :p

    OdpowiedzUsuń
  32. nie probuj nawet usunac bloga ! masz mega fajna historie ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahahahahahaahhahaahahahahahah. Beka życia ! Piszecie durnowate opowiadania , jakieś wasze chore fantazje, a potem jak przychodzi dzień meczu to płaczecie, że oni uciekają szybko bo nie chcą rozdawać autografów . Oni to też są ludzie i czytają takie durnowate rzeczy, to potem się boją napalonych dziewuch . Ciekawi mnie, jakbyście się czuły na ich miejscu . Na przyszłość zastanówcie się co robicie, bo to jest chore i nienormalne . Dziękuje, dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykłe opowiadanie, nie wiem o co się czepiasz ; /

      Usuń
    2. Tego, z eto jest o siatkarzach . Fantazja fajna, ale ona to pisze o ludziach, którzy mogą sie na to natknąć i później boją się takich dziewuch jak wy .

      Usuń
  34. boze kocham cie <3 ten blog sprawia ze osiagam orgazm kazdego dnia . dajesz mi taka niezmierna przyjemnosc. twoje slowa dodaja mi tyle energii ze jakbym kurwa wziela pilke to bym ja podrzucila wygielabym sie do tylu i majac ja nad glowa walnela tak zeby cie trafic w glowe. jestes jakas pojebana =.= kasuj ten szajs i wypierdalaj. zal mi ciebie bo wyobrazasz sobie ze osiagniesz cos dzieki temu... kurna pokolenie hot-fanek. w sumie nie pokolenie a taki wiek. zycze ci aby ci to przeszlo bo pierdolisz 3 po 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam to kolejny raz i nie miesci mi sie w glowie ze ktos moze wymyslac takie gown. do szkoly. kolezanka/kolega wyzej ma racje.

      Usuń
    2. a kto wam kaze tracic wasz czas na czytanie tego?
      nie jestem zadna hotka ale poczytam lubie takie historie przeciez kazdy ma wolny wybor.
      Isia czekam na wiecej:)

      Usuń
  35. Ta tylko spróbuj mi usunąć tego bloga to Cię normalnie ukatrupię;p Aaa Igiełka na świecie już jest, teraz czekamy na Nowakowską dziecinę;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialany ! Hahaha niezłe przedszkole będzie xD
    "Ja uwielbiam ją, ona tu jest i tańczy dla mnie♥" ta piosenka wszędzie za mną chodzi !
    Jeszcze czekam na Nowakowską ^^ Przynajmniej mam taką nadzieję.
    A co do hejterów , to nikt nie każe Wam tego czytać ! Jak Ona czyta te komentarze , to chyba jest jej przykro , pomyśleliście o tym ?! Ona się stara i pisanie wspaniale jej wychodzi ,a skoro niektórym to się nie podoba , to nie musicie tu w ogóle wchodzić ! Dziękuję. Pozdrawiam :)
    Volleyland

    OdpowiedzUsuń
  37. no nie przeszkadza mi ze pisze bo w sumie ladnie pisze ale chodzi o te postacie. nie moze wymyslic swoich tylko siatkarze? why god? :x moze nie jestescie hot-fankami ale to wlasnie tak wyglada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale też chodzi o to, że nikogo nie interesowało by opowiadanie o zwykłych ludziach chociaż mogłabym kiedyś spróbować. Wiem czasem nie za fajnie jest czytać jak ktoś piszę takie rzeczy o swoich idolach,ale to jest tylko wytwór mojej wyobraźni za którą mi się obrywa i naprawde czasem to boli.

      Usuń
    2. Powiem jedno: Negatywnie komentują Ci/te , którzy/które zazdroszczą takiego talentu albo nie kochają siatkówki, na prawdę. Nie przejmuj się nimi, pisz dalej! Może i źle to wpływa na Twoje pisanie, ale masz więcej fanów, niż wrogów. Więc proszę Cię zastanów się jeszcze dobrze nad usunięciem tego bloga. Szkoda by było stracić ogrom Twojej pracy!♥

      Usuń
    3. Ja właśnie uważam za wielki plus twojego opowiadania to, że jest o siatkarzach ;)

      Usuń
    4. do 'volleyballxmyxlife' nie zazdroszcze talentu a siatkowke kocham naprawde. po prostu wyobraz sobie ze jeste sportowcem i nagle ktos wypisuje takie historie na twoj temat/ opisujace twoje zycie.jedna osoba? spoko ale uwierz takich osob jest o wiele wiecej. pisali o tym nawet na necie nie pamietam gdie dokladnie jednak wyszlo z tego ze siatkarze to czytaja i czesto po prostu sie pozniej boja zostac po meczu a wiekszosc 'fanek' i tzw 'kibicek' ma pretensje. nie wiadomo co kto ma w glowie skoro wypisuje takie rzeczy.

      Usuń
  38. matko, to jest genialne ! super ! czytałam bloga IrishGirl i natknęłam się tam ta twojego, stwierdziłam, wejdę przeczytam ! i oto co się stało, tak mnie to wciągnęło, że nie wyspałam się do szkoły, bo cały czas tylko, to już ostatni rozdział na dziś, i tak w kółko, ♥ blog jest świetny i proooooszę nie usuwaj goo ! chętnie będę czytać dalsze części, bo jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa, losów Piotrka i Pauliny ;* czekam na dalszy ciąg ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak samo jak ja ! :) też natknęłam się na ten blog przypadkiem kiedy czytałam opowiadanie IrishGirl. kiedy przeczytałam pierwszy rozdział nie mogłam się oderwać , musiałam przeczytać następny. jest to takie wciągające opowiadanie , że mogłabym czytać je non stop ;) mam nadzieję że twoje myśli o usunięciu tego bloga odfrunęły gdzieś bardzo daleko.:):) chyba nie zrobisz nam tego co ? : D bardzo cię lubię , choć tak naprawdę nie znam cię osobiście. pięknie piszesz..łatwym językiem ... zrozumie go nawet największy tłumok : D pozdrawiam gorąco. :)

      Usuń
    2. koleżanka u góry dobrze mówi ! nie usuwaj bloga, proooszę ♥

      Usuń
  39. Ja Ci dam usunąc bloga.!! Za dobry jest.!! Świetne mam nadzieje , zę mały Kurek bedzie zdrowy ;0
    Czekam na nexta ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz nic nie usuwać !!!!
    I dodawaj następny rozdział ;****

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie usuwaj , bo ten blog jest przezajebisty . !!!! ♥ no i wgl Cie kocham . ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy mogłabym wiedzieć kiedy będzie następny rozdział ? Jestem strasznie niecierpliwa :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlaśnie zaczełam pisać więc nie wiem ;) obym się wyrobiła jak najszybciej ;)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź, będę cierpliwie czekać ! ♥

      Usuń
    3. czekam Isia i zaraz padne z niecirpliwosci;d

      Usuń
  43. IŚKA! TRZEBA WIERZYĆ W SIEBIE!
    JA TEZ NIE BYŁAM IDEALNA I NADAL NIE JESTEM. Wierz w siebie. Masz niską samoocenę. Twój blog jest świetny.
    To pierwszy, który piszesz, czy któryś z kolei?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy w takiej tematyce. Bo miałam jeszcze jeden ale zawiesiłam z braku pomysłu i z braku czytających :(

      Usuń
  44. Isia♥ przepraszam ze pytam ale kiedy mozna sie spodziewac nowego rozdzialu...?:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Blog jest swietny i masz go nie usuwać !!!!!!!!!!
    Kiedy następny rozdział? ;>
    już nie mogę się doczekać:D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dokładnie masz nie usuwać tego bloga !!!!! Czekam z niecierpliwoscia na kolejny rozdział nie mozesz mi tego zrobić <33 A tak przy okazji kiedy się on ukaże ?????

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepraszam, że pytam, ale jednak moja niecierpliwość, zwyciężyła, czy następny rozdział będzie dzisiaj, lub w sobotę ?? ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. same ciąże i dzieci się bedą pojawiać XD no ale mnie się to podoba ;) PS. I osobiście wolę imię Kacper ;D domii.

    OdpowiedzUsuń