czwartek, 9 sierpnia 2012

Prolog


Nigdy nie spodziewałam się że moja siostra zrobi mi prezent na urodziny i wykupi bilety na wszystkie mecze reprezentacji Polski w siatkówce halowej na Igrzyskach Olimpijskich. Nie spodziewałam się tego po Domi. Jutro wylot o 9 rano. Pewnie będzie mi ciężko wstać jutro o 5.Dlaczego tak wcześnie? Fakt trzeba dojechać do Warszawy z Sochaczewa. Ale pierw muszę zwlec się z łózka a to trwa ok. 45 minut.
Następny dzień 5 rano.
Co jak co ale jak na mnie to dziwne że wstałam od razu. Miałam chociaż czas by umyć włosy. W Warszawie na lotnisku byłyśmy ok. 7.40. Zaraz odprawa i adios Polsko. Lot samolotem minął dość szybko. Na lotnisku w Londynie było dużo ludzi. Dlaczego? Bo przecież sportowcy się zlatują. Mnóstwo paparazzi i dużo kibiców uniemożliwiały zbytnio wydostanie się z lotniska. Z siostrą zlapalyśmy taksówke by udać się do hotelu. Okazał się on blisko wioski olimpijskiej. Hotel był skromny,ale przytulny. Pierwsze co zrobiłam po wejściu do pokoju to rzuciłam torby i położyłam się na łózko. Zaczęłam rozmyślać o jutrzejszym meczu z Włochami. Przecież Włosi to jeden z lepszych zespołów na świecie. Wyjęłam z torby mój pamiętnik i zaczęłam go przeglądać od początku. Krótkie wierszyki, kawałki piosenek, cytaty z książek, zdjęcia i ukryte marzenia o których nikt nie wiedział. Najbardziej przykuł uwage mój pierwszy wpis „Cześć pamiętniczku. Nazywam się Paulina Zatorska i mam 11 lat. Lubie bajki. Kocham mame , siostre, tate i jego nową rodzine. Okazuje się ze mam jeszcze starszego przyrodniego brata Pawła a on ma 15 lat. Kocham Cię mój pamiętniczku i nigdy cie nie zgubie. Papa”. Gdy to przeczytałaś to łezka w oku ci się zakręciła. Teraz ty masz 18 lat, twoja siostra 20 a przyrodni brat 22. W dodatku Pawłowi się powiodło i jest siatkarzem w PGE SKRA Bełchatów. Niestety mojej mamie jest trudno spełnić marzenia dwóch dorosłych córek. W dodatku Dominika chce iść na studia w Warszawie i chce wynająć tam małe mieszkanie,a ja w tym roku matura i studniówka na którą nie mam z kim iść. Mniejsza o to. Nie liczą się pieniądze. Nie narzekam ze muszę się dzielić z siostrą ubraniami. Żałuje ze nasz tata nie interesuje się moją pasją i Dominiki studiami tylko drętwym Pawełkiem który przecież jest bardziej dochodowy niż my dwie razem.

9 komentarzy:

  1. huehue, podoba mi się ;D mam tylko nadzieję, że będziesz miała dużo weny i nie porzucisz tego opowiadania ;> czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo powiedzieć nie można, bo to dopiero prolog, ale historia ciekawie się zaczyna i już teraz czekam na ciąg dalszy. Bardzo podoba mi się tło *____*
    -Paulliens

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie sie zaczyna.. :D
    czekam na nexta ;)
    kate

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zaczyna:) Tło jest zajebiste bo jest na nim Piter<3 Czekam na 1 rozdział;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na sam początek poproszę o informowanie-gg 3638730:)
    Po drugie za tło to ja już Cię kocham :)
    Po trzecie to historia wydaje się być bardzo ciekawa. Widać, że dziewczyny nie mają za dobrych relacji z ojcem, który liczy tylko na sukcesy i zapatrzony jest w syna. Wierzę jednak, że przypomni sobie o istnieniu córek;)
    Pozdrawiam

    Marcy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam. Czy to jest prawdziwa historia?

    Ponieważ jest tak cudowna,że aż się chce czytać, a jak tak patrzę to nie lubię czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta historia jest wymyślona przeze mnie ;)Ale jak tak myśle to chciałabym by ona była prawdziwa ;)

      Usuń
    2. No bo jest taka piękna,że aż cudna. Na prawdę! Aż się chce czytać! Czekam na więcej! :))

      Usuń