wtorek, 14 sierpnia 2012

1.


Nie przypuszczałam, ze rzekomo zawsze zatloczony Londyn okaze sie spokojnym miastem. Mozliwe ze tak mi sie tylko zdawalo,bo nie moglam sie juz doczekac, kiedy w koncu zobacze polska reprezentacje! Ten mecz- to bedzie cos! Ale pierw z Dominiką ruszyłyśmy na zakupy do centrum handlowego, bo moja kochana siostra stwierdziła ze w dresie i w za dużej koszulce nie pójde na mecz. Może ma racje i mała zmiana mi się przyda. Sama nie wiem, ale warto spróbować. Najpierw poszłyśmy do top shopu. Siostra dała mi parę czerwonych rurek i zwykły biały top. No oki ładnie to wyglądało, ale że mi próbowała wcisnać sukienke nawet nie wiem po co. Ale wziełam ja by nie sprawić jej przykrości. Następnie zostałam zmuszona pójść do fryzjera. Moje popalone długie blond włosy zmieniły się w średniej długości czekoladowe włosy. Fryzjerka mnie ostrzegła bym już nie rozjaśniała bo wyłysieje. Dochodziła godzina 17 wieć ruszyłyśmy w strone hotelu. Trzeba było coś zjeść przed meczem. Siostra przyniosła mi i sobie dużą porcje sałatki greckiej którą ubóstwiałyśmy. Następnie Dominika zaczeła się malować a ja miałam czas by napisać w moim pamiętniku. „Drogi pamiętniczku. Już równo 7 lat wylewam ci swoje łzy,wyżywam się i ciesze. A dziś spełni się moje marzenie – spotkam siatkarzy. I zapomniałam ci jednego napisać. Kacha do mnie napisała. Okazuje się że Marcin zdradził mnie z tą Justyną 2 dziennikarskiej. Nie będę się załamywać, bo od dawna się nie układało między nami. Jak wróce z Londynu to zaraz z nim zerwe, chyba ze on będzie świnią i zerwie ze mną przez SMS. Dobra kończe bo jeszcze Paweł dzwoni na skype i niedługo wyruszam na mecz. Do jutra”. Do tego dokleiłaś swoje zdjecie w nowej fryzurze. Wziełam laptopa na kolana i zaczełam rozmawiać z Zatorem. Na początku zasłaniałam kamerke by mnie nie zobaczył, lecz nie będę długo się przed nim ukrywała i zdjęłam swoją dłoń z kamerki.
-Tadam! Jak wyglądam?
-Jej, zajebiście. Gdyby nie fakt ze jesteś moją siostrą to bym się z toba umówił.
-Ojej. Przesadzasz. A czemu cię nie ma w Londynie?
-Jutro przylatuje ale jako kibic. Nie gram bo nie zostałem powołany.
-Przykro mi. Niedługo też będziesz miał swoje 5 minut.
-Dzięki młoda. Tylko jak cię moi kumple zobacza to żeby nie pomdleli.
-Paweł! Ja jeszcze mam chłopaka który mnie zdradza i muszę z nim zerwać.
-Zrób to. On był świnia i cię zdradził a ty bądź świnia i zostaw go przez SMS. Ja od początku wiedziałem ze nie jesteście dla siebie, ale nie chciałaś mnie słuchać. Starszego i doświadczonego.
-W dodatku nadal samego- zaczełaś się śmiać,aż Dominika wyszła z łazienki.
-Cześć Domi, a ty się co pindrzysz jakby Kurek ci seks obiecał? -Na to oboje z Pawłem wybuchliśmy nie kontrolowanym śmiechem.
-Pawełku on mi nic jeszcze nie obiecał. Tylko na meczu, ze kiedyś zaprosi mnie na kawe nic więcej. A teraz przepraszamy cię ale musimy wychodzić na hale. Pa.
-Pa.
Wyłączyłam laptopa i popatrzyłam na siostre wzrokiem bazyliszka.
-Czemu nie mówiłaś ze Bartek Kurek zaprosił cię na kawe?!
-Oj tam. To nic takiego i nie rób z tego wielkiego halo. Zresztą jestem dorosła.
Dochodziła 19.30 więc w pospiechu zbierałyście się do wyjścia. Do torby spakowałaś swój pamiętnik,zeszyt na autografy,aparat i telefon. Dominika wzieła nasze bilety i pokierowałyśmy się w strone przystanku. Jak na tą pore autobus szybko przyjechał i ruszyłyśmy w strone hali. W trakcie jazdy wyjełam flage Polski i zaczelam pozować siostrze do zdjęć. Jazda minęła nam szybko, a naszym oczom ukazała się hala Earls Court w której za parę chwil rozpocznie się spotkanie Polska-Włochy. Spotaknie skończyło się wynikiem 3:1 dla Polaków. Teraz trzeba się dopchać po autografy. Widziałam iskierki w oczach Dominiki. Znów spotka Bartka. Gdy zeszłyśmy na dół do siatkarzy zaczełam się śmiać z mojej siostry bo kolor jej policzków przypominał kolor autobusu którym jechałyśmy na tą hale. I po niej się tego nie spodziewałam. Rzuciła mu się w ramiona i cos mu szepnęła na ucho.
-O miło poznac siostre Domiśki, jesteś równie ładna jak ona. - szczerzył się do mnie Bartek.
-Mi również jest miło spotkać jednego z moich ulubionych siatkarzy.-uśmiechnełam się przyjaźnie.-Mogę pana prosić o autograf i o zdjecie?
-Żaden pan tylko Bartek i oczywiście.
Ustałam przy nim to poczułam się jak krasnoludek w swiecie ludzi. W końcu nie wiem w kogo poszłam bo obydwoje rodziców jest wysokich,siostra wysoka a ja kurdupel. Moje 155 cm mówi samo za siebie.
-Dziękuje za zdjecie, Bartoszu.
-Haha nie ma sprawy.
Zaczęłam podchodzić do reszty siatkarzy. Wszyscy przyjaźnie rozdawali swoje podpisy. Jednak był jeden siatkarz który był strasznie zamknięty w sobie, a mianowicie Piotrek Nowakowski. Podeszłam do niego powoli i z nutką zdenerwowania zapytałam.
-Przepraszam pana czy moge prosić o zdjęcie i o autograf?
-Jasne mała.-uśmiechnął się lekko,ale jego dołeczki dalo się zauważyć.
-Nie jestem mała. Ja po prostu jak na swój wiek jestem strasznie niska.
-Przepraszam. Nie chciałem cię urazić.
-Wszystko w porzadku. Każdy mi dogryza z powodu mojego wzrostu,a najbardziej mój starszy przyrodni brat.
Gdy oddał mi mój zeszyt pobiegłam szybko do siostry informując ją że musimy się zmywać bo zaraz odjeżdża ostatni autobus do naszego hotelu. Pożegnałyśmy się z siatkarzami i życzyłyśmy i powodzenia w kolejnym meczu.

W pokoju.
Za oknem było już dawno ciemno. Moja siostra już dawno spała. A ja miałam okazje by skończyć wpis w pamiętniku swoimi relacjami z meczu. Jednak gdy otworzyłam torbę jego tam nie było. Przeszukałaś cały pokój i nic. Wcieło go. Usiadłaś na parapecie i zaczęłam płakać. Zgubiłam swoje wspomnienia.

Oczami Piotrka.
Siedziałem w pokoju wraz z Bartkiem,Dzikiem i Kosą. Chłopacy grali w karty, a ja myslałem o tej dziewczynie co zgubiła pamiętnik. Piotrek ogarnij się masz cudowną dziewczyne! Ale jej piwne oczy były przepełnione radością. Kurwa! Ona mi się spodobała! Chciałbym dowiedzieć jak się nazywa,ile dokładnie ma lat. Jedynie wiem ze jest brunetką o piwnych oczętach i bardzo niskim wzroście. Z rozmyśleń wybudził mnie głos Bartka.
-Ej Pit co się z tobą dzieje? Zawsze pierwszy z nami grałeś a dziś jestes taki nieobecny jak nigdy.
-Przepraszam,zamyśliłem się. Po prostu jedna kibicka zgubila coś ważnego i myśle czy to przeczytać by jakoś ją odnaleźć czy coś.
-Napewno ją znajdziesz. Ale ty ostatnio tak się zachowywałeś jak Olkę poznałeś. Czy ona ci się podoba?
-Nie skądże-skłamałem.
-To przeczytaj ten pamiętnik i dowiesz się więcej. - odparł Kubiak. Może i miał racje. Ale to prywatna rzecz tej dziewczyny,ale też jedyna z której dowiem się gdzie ją mogę znaleźć. Otworzylem na pierwszą lepszą stronę. Było jej zdjęcie jako blondynka z Pawłem Zatorskim?! To jest jego dziewczyna?
-Chłopaki? Zati ma dziewczyne?
-Nie a co tam?
-Spójrz na to zdjęcie. Wygląda ze są razem.
-Głąbie to jest jego siostra przyrodnia a jej siostre starszą poznałem właśnie dzięki niemu.
-To ona i Zati to tylko rodzina?
-Tak- Bartek zaczął się śmiać a mi kamień spadł z serca. Przeglądałem ten pamiętnik dalej. Było w nim dużo zdjęć rodzinnych i szkolnych. Ostatni wpis przykuł moją uwage. „Drogi pamiętniczku. Już równo 7 lat wylewam ci swoje łzy,wyżywam się i ciesze. A dziś spełni się moje marzenie – spotkam siatkarzy. I zapomniałam ci jednego napisać. Kacha do mnie napisała. Okazuje się że Marcin zdradził mnie z tą Justyną 2 dziennikarskiej. Nie będę się załamywać, bo od dawna się nie układało między nami. Jak wróce z Londynu to zaraz z nim zerwe, chyba ze on będzie świnią i zerwie ze mną przez SMS. Dobra kończe bo jeszcze Paweł dzwoni na skype i niedługo wyruszam na mecz. Do jutra” - co za bydle mogło ją zdradzić. Gdybym ja był na jego miejscu nigdy bym tego nie zrobił. Zresztą i tak nie będę. W końcu planuje ślub z Olą. Ale dziwnie się czuje. Moje uczucie do Oli wygasa. Nawet przestałem już nosić przywieszkę z literka”A” którą dostałem od niej na gwiazdkę bym nigdy o niej nie zapomniał. A Paulina? Nie znałem jej prawie,ale wydawała się miłą dziewczyną cieszącą się życiem. Na kilku jej zdjęciach było widać ze popala trawkę. Haha  Matka wie ze ćpiesz? Pewnie nie. Ale nie wiem czemu to mnie nie odpycha od niej. Z zdjęcia na zdjecię jest co raz ładniejsza. Muszę jej oddać jakoś ten pamiętnik,ale tu będzie potrzebna pomoc Kurka , Zatiego i jej siostry Dominiki.

7 komentarzy:

  1. jak nie umarłam dziś przy fotce, to umarłam przy rozdziale ;D jest CZADERSKI ! xd przez połowę się śmiałam, strasznie mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. i będę jak Beata, mam swój ulubiony cytat ;D "a ty się co pindrzysz jakby Kurek ci seks obiecał?" XD rozwaliło mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnee ! ;D Szybko nastepny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że chociaż mają dobry kontakt z przyrodnim bratem:) Piotruś oj Piotruś co się z Tobą chłopie dzieje? Widać, że Paulina go zauroczyła. Czy cos z tego będzie? Oby:-)

    Marcy

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko, szybko następnyy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super, a wypowiedź Zatiego :D nie mogłam się opanować do końca rozdziału :D Boski :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział ! Bardzo ciekawie się zaczyna , czy wyniknie z tego coś więcej ? ;)
    Pozdrawiam .xx
    Volleyland

    OdpowiedzUsuń