czwartek, 23 sierpnia 2012

3.


Pisałam tak z nią dookoła dziewiątej rano. Powoli szykowałam się na mecz z Bułgarią który zaczynał się 11:30 czasu brytyjskiego. Przed halą miałyśmy się spotkać z Pawłem i wraz z nim iść na ten mecz. Każdy z nas myślał,że wygramy ten mecz, lecz niestety 1:3 dla naszych przeciwników. Dominika od razu pobiegła by pocieszyć Bartka. Ja postanowiłam poczekać na nią pod halą. Dołączył do mnie Zati, postanowiliśmy, że we trójkę wybierzemy się na przejażdżkę rowerową po Londynie. Rzadko spędzam czas z Pawłem, a to naprawdę cudowny brat, któremu można się zwierzyć ze wszystkiego. W końcu z hali wyszła Domii.
-Co tak długo?
-No wiesz Bartek musiał kibicom po rozdawać autografy więc ja czekałam grzecznie aż chociaż mnie przytuli.
-No dobra,to jak moje siostrzyczki teraz duże ciacho, a później rowery.
-Tak jest kapitanie- zaczęliśmy się wszyscy śmiać.

Oczami Piotrka.
Mam się spotkać z Olą o piętnastej w parku pobliżu wioski olimpijskiej. Czekałem na nią z śliczną różą. Przyszła punktualnie.
-Przykro mi z powodu meczu.-przytuliła mnie
-Porażka się zdarza każdemu. A tak w ogóle to o czym chciałaś porozmawiać?
-No właśnie Piotrek. No bo … będziesz tatą.
-Że co proszę? Który tydzień?
-Drugi. Wiem pewnie teraz ci zrujnowałam karierę. Przepraszam.
-Nie masz za co. To moja wina.
-Piotruś nie obwiniaj się.-pocałowała mnie. Odwzajemniłem ale bez mniejszego uczucia.
Gdy kierowałem się w stronę mojego pokoju zaczął dzwonić mi telefon. Mój kumpel Kamil dzwoni. Znamy się od podstawówki.
-Siema stary co się stało że do mnie dzwonisz?
-Siema. Słuchaj Olka zdradziła cię ze mną. Nie wierz jej jak ją spotkasz że te dziecko jest twoje. To moje dziecko! Przepraszam stary. To nie fer.
-Wiesz co ci powiem? Dziękuje że pokazałeś jaka jest naprawdę Olka.
-A co teraz zrobisz?
-Teraz? Mogę wam życzyć szczęścia razem. Cześć!
Nie mogę w to uwierzyć! Olka mnie zdradziła! I to z najlepszym kumplem! Automatycznie wykręciłem do niej numer i poprosiłem ją o pilne spotkanie. Pojawiła się pod wioską po 30 minutach.
-Olka z nami koniec! Wiem że to dziecko jest Kamila a nie moje i nie próbuj mnie okłamywać.
-Piotrek ale ja cię kocham!
-Leciałaś na kasę! I to ma być miłość? Gdyby tak naprawdę było to byś nie poszła z nim do łóżka! Nie chce cię znać! Żegnam panią!
Odeszła. Może to i lepiej że stało się jak się stało? Wpadłem do pokoju jak burza. No i oczywiście ciekawski Bartek
-Dobra Piter co ci jest?
-Olka jest w ciąży
-No i?
-Ale nie ze mną. Właśnie z nią zerwałem.
-No stary nie wiem co powiedzieć.
-Najlepiej nic. A jak między tobą a Dominiką?
-Jest wszystko w porządku. Po nie udanym związku z Natalią uważam że to ta jedyna.
-No to chociaż tobie się powodzi.
-Stary a jej siostra? Paulina tak?
-Ej no nie. Podoba mi się, ale wiesz ona ma jeszcze chłopaka.
-Napisz do niej! Spotkajcie się. Nawet dzisiaj.
-A jak się nie zgodzi?
-Spróbuj, ona nie gryzie.
Napisałem do niej SMS-a z prośbą o spotkanie. Co dla mnie dziwne ale się zgodziła. Umówiłem się z nią na dziewiątą pod jej hotelem. Spojrzałem na zegarek. Było już dwadzieścia po ósmej więc się szybko przebrałem w coś prywatnego.

Oczami Pauliny
Zdziwiło mnie trochę że Piotrek poprosił mnie na spotkanie. Ubrałam na szybko zwykłe spodenki i biały top mimo że wieczorem robi się chłodniej. Wyszłam przed hotel a on już czekał. Zaczął mi się zwierzać ze zerwał z dziewczyną bo okazało się że jest w ciąży z innym. Ja mu powiedziałam o zerwaniu z Marcinem. Zauważyłam na jego twarzy lekki uśmiech. Blask księżyca oświetlał jego twarz. Nagle mnie pocałował. Przez chwile odwzajemniłam pocałunek,ale szybko się oderwałam od niego.
-Piotrek nie mogę, nie teraz.- i uciekłam do hotelu.

9 komentarzy:

  1. mmm, coraz ciekawej się robi ;D nie spodziewałam się ciąży xd i pocałunek, no no ;d tylko czemu ona uciekła ? ;> czekam na następny, dodawaj jak najszyciej ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. niezle to wymyslilas z ta ciaza :D
    czekam na natepny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie myślałam, że będzie ciąża, ale że Ola go zdradziła. No tego nie przewidziałam :) Czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ! Z tą ciążą to dałaś do pieca xd Szkoda , ze ona uciekła ...
    Czekam na nn <3
    Pozdrawiam.xx
    Volleyland

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dlaczego uciekła?;( Piotrek jest wolny, Paulina jest wolna czy można chcieć jeszcze czegoś?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie to wszystko jakby za szybko się dzieje. Tu dopiero się poznali, tu już spotkanie i od razu się całują. No ale, to Twoja wizja, blog ciekawy ;>

    OdpowiedzUsuń